środa, 12 sierpnia 2015

PRZEPRASZAM!

Heeeej! xd

Chciałabym bardzo Was przeprosić za to, że dzisiaj nie było posta. Byłam z mamą i siostrą na pizzy i wgl. było strasznie gorąco ;o;

Teraz jest 22:00 i jest fajniutko na polku :D Podobno dzisiaj mają spadać gwiazdy, hmm... zobaczymy! :D

Zaraz zaczynam oglądać z mamą i siostrą jakiś horrorek. Tylko zastanawiam się czy obejrzeć ,,Lustra'' czy ,,Udręczeni'' xD Doradźcie bo ja nmg!
Albo wiem! Jestem genialna! xd OGLĄDNE DWA!


Taaa... wiem post troszkę z dupki wzięty ale chciałam wam wyjaśnić dlaczego nie było posta i dodać jakieś informacje, żebyście jakiegoś posta dzisiaj dostali. Ale jutro post będzie długi (tzn. taki jak poprzedni z serii ,,Nowy konkurs''). O nie!!! Jutro już czwartek a ja nie dodałam wam zdjęcia z konkursu, który ma się pojawić już jutro :o Idę pisać wam posta :D

~M aj u $ k a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz