poniedziałek, 9 listopada 2015

Wracam! Wyjaśnienia i ustalenia.

Hej, hej!
Jak widzicie wróciłam po długiej przerwie na bloga. Dlaczego tyle mnie nie było? Zaraz zajmę się wyjaśnieniami, ale na początek moja mała ,,załamka". Statystyki bloga mnie załamują...0 komentarzy, co oznacza 0 jakiejkolwiek aktywności. Przypominam o jednej rzeczy ZA KAŻDY KOMENTARZ NA BLOGU (NIE WAŻNE JAKI POST) DAJĘ PREZENT Z LISTY.  Wiem, że sporo was tutaj zagląda (ponad 300 wyświetleń), ale nikt nie pisze komentarzy. Dlaczego? Albo dopadła was straszna choroba jaką jest leń, albo mnie nie lubicie. Staram się, lecz dla kogo? No właśnie nie wiem. Podnoszę stawkę i co tydzień losowa osoba KTÓRA NAPISZE KOMENTARZ otrzyma specjalne pozdrowienie.

Myślę, że to już na tyle w tym temacie. Teraz wyjaśnienia, prawda? Na szczęście mam czym się usprawiedliwić.
Ostatniego posta, czyli pożegnalnego napisałam 15 sierpnia. Zamierzałam wrócić na bloga początkiem września, lecz tak się nie stało. Zaczeła się szkoła. Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Potem pisałam opowiadanie i czytałam książkę. W październiku (16) pojechałam do szpitala (skolioza). Byłam tam dokładnie trzy tygodnie, czyli wróciłam szóstego listopada. Znów szkoła, dużo zaległości. Wróciłam lecz nie ździwcie się jeśli moje posty ograniczą się do dwóch, lub w gorszym przypadku jednego tygodniowo. Moje posty na razie nie będą pojawiały się regularnie, pobieważ muszę się uczyć do zaległych testów i kartkówek. Od końca listopada posty będą już regularne i ustalę porządny grafik.

Mam nadzieję, że macie już wszystko wyjaśnione. Planuję zrobić konkurs na redaktora, ale warunek jest jeden: komentarze!
Ja idę już spać bo prawie 24:00, a jutro do szkoły. Dobranoc :>
~M a j u $ k a

2 komentarze: