sobota, 8 sierpnia 2015

Dodawanie oraz PREZENTY!

HEJ!
Miałam dzisiaj napisać wieczór więc piszę. Nie będzie tot typowa notka o rozgrywce w msp, lecz...chciałabym wam coś ogłosić, zaprosić do czegoś i...SAMI ZOBACZYCIE!

PIERWSZA SPRAWA- Dodawanie do znajomych! Dzisiaj usuwałam sobie znajomych, takich, którzy nie grają i wpadłam na genialny pomysł. Chcecie mieć mnie w znajomych (NIE!! XDD)? Jeśli zapraszasz mnie i czytasz mojego bloga - gdy mnie zaprosisz do znajomych napisz mi w wiadomości prywatnej (na msp), że jesteś z bloga lub napisz po prostu ZZNMSP << skrót adresu bloga. Będę wtedy wiedziała czy ktoś mnie wgl. czyta, ponieważ chcę zrobić troszkę dłuższy post o tym jak rozwijałam się na msp w poszczególnych latach. I coś o kontach....no! xd


DRUGA SPRAWA - Komentarze! Bardzo was proszę o pisanie komentarzy bo chcę wiedzieć kto jest aktywny i ilu was jest! Mam dla was małą motywację 8) KAŻDY! Powtarzam KAŻDY kto napisze komentarz pod byle jakim postem - otrzyma prezent z listy lub jakiś upominek. Myślę, że się przyłożycie bo wkrótce planuję konkurs na redaktora.


No więc bardzo was proszę o to abyście brali czynny udział w rozwoju tego bloga,

Na jutro planuję zrobić ,,Look na dziś!'' oraz rozdać już pierwsze prezenty osobą, które skomentują jakiegoś posta!

~M a j u $ k a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz