sobota, 1 sierpnia 2015

Powitanko! :3

Hej! :)
Nazywam się Natalia. Na msp jestem M a j u $ k a.
Nie pytajcie skąd ten nick xd Kiedyś o tym opowiem, ale przygotujcie się bo to nie będzie wtedy krótki post xD
Dawno nie pisałam na żadnych blogach więc muszę się oswoić (znów .-.) z pisownią. Ten post nie będzie zbyt długi ponieważ to w końcu powitanie - ma być zwięzłe i zgodne z prawdą :D
Pewnie zastanawiacie się jak to ta Natalia wygląda ... Otóż to tak! :
Jest to zdjęcie z facebooka i przyznam - wyglądam jakbym się zjarała xD Dam jeszcze jedno :3  
A z tego wszystkiego zapomniałam o ważniejszych (myślę) informacjach.
W sierpniu, dokładnie 16 będę miała 12 lat. Mieszkam na wsi, lecz przez 8 lat (jak nie więcej) mieszkałam w mieście. Po wakacjach idę do 6 klasy, tak i teraz każdy pomyśli ,,O nie! Będzie miała testy 6-sto klasisty! Nie będzie pisała!'' Nic podobnego. Jasne, ograniczy się moje pisanie (zwłaszcza w drugim semestrze - Jezu chciałam napisać ,,trymestrze'' xd) ale będę pisała. Szkoła to nie wszystko, a przecież pisanie to język polski, więc na blogu pisania nie porzucę. Może trochę napiszę o moich zainteresowaniach? Jazda na rolkach. A po za tym? No gry xDD Simsy, Ets2, transformice, msp i jescze jakieś tam pierdoły XD Nieistotne.
To już chyba koniec tego posta. Zapraszajcie do znajomych i czekajcie na kolejne posty z mojej strony! :D Pod wieczór, albo jutro - rozpiska serii :) Tak, mam logo xd
~M a j u $ k a 


1 komentarz:

  1. Ty osiem lat mieszkałaś w mieście, a tak to mieszkasz na wsi, a ja odwrotnie. Osiem lat mieszkałem na wsi, a resztę życia (bardzo długiego) w mieście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń