środa, 5 sierpnia 2015

Jaki będzie następny konkurs w czwartek?

Hej! :*

Otwieram znów nową serię. Tzn. znów serią tego nazwać nie możemy, ponieważ moviestarplanet na facebooku ma fanpage'a na, którym parę dni przed konkursem dodają post zapowiadający go.Po prostu będę wam to pokazywać bo wiem, że nie wszyscy mogą pozwolić sobie na wejście na facebook.
Fanpage poznałam już dawno kiedy prowadziłam pierwszego bloga ale dla was może to być nowością.
Przejdźmy do konkursu!
,,Kto jest gotowy popływać?'' Cieszycie się, że wychodzi taki a nie inny konkurs? Więcej dowiemy się w czwartek! Może teraz krótko opowiem o stroje, jak mi się podoba itd.?

Tematyka konkursu wydaje się być całkiem ciekawa. Basen, czego więcej chcieć latem?
Animacja też jest spoko. Ms trzyma piłkę. Ogólnie ma fajną pozę. Ciuchy też mi się podobają, aczkolwiek nie widać włosów więc nie mogę stwierdzić do końca jak mi się podoba. Maska do pływania wygląda całkiem fajnie. Widzimy nowe tło, ciekawe czy będzie dodane do moviestarplanet czy to tylko tymczasowe.
Ale ogólnie konkurs zapowiada się rewelacyjnie! ;D Napiszcie czy wy też wyczekujecie z niecierpliwością nowego konkursu!
~M a j u $ k a 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz