wtorek, 4 sierpnia 2015

Przegląd - Jak ludzie się zmienili od czasu 2009 roku?

Hej! :)
Przepraszam, że tak długo czekaliście na tego posta (chyba długo, nwm bo pisze go przed tym jak wam o nim napisałam xdd) ale chciałam zrobić coś porządnego. Pokaże wam jak msp się zmieniło. Wiem...wiecie bo przecież macie ,,paczadła'' i sami dobrze widzicie ale chcę podzielić się z wami wszystkimi informacjami i przemyśleniami. Na początku zajmiemy się forum - tak, forum :)
Nie trzeba dużo szukać aby znajść temat na forum który będzie jak zwykle nienormalny i dziecinny ;') 

Powiecie mi teraz, że nie ma nic złego. Okej z tym się zgodzę, ale pozwolę sobie wejść w temat ,,Mam pytanie''.
I co my tutaj mamy? Dziewczyna pyta się czy pisze się ,,acha'' czy ,,aha''. Nie wiem czy samo pytanie ma w sobie zwykłą ironię i jest nie potrzebny ale ok. Przyjrzyjmy się komentarzowi ,,chejka''. Widać, że zwykła ignoracja.
Mogę sobie nawet pozwolić na dwa przykłady w jednym temacie, chyba, że nawet chcecie trzy? Nie ma sprawy ;') Znajdzie się nawet pięć. ^^

Okej, kolejny temat.
No to w który tym razem wchodzimy? A, dajmy pierwszy lepszy :D
Jeśli nie wiesz kto to Yoczook to wpisz sobie go na yt, Każdy może lubieć co chce ale wkurza mnie ten głupi komentarz ,,ahaa''.
W co tu teraz wejść? ,,ZAKAZANY FILM''
Debilny temat to i debilny komentarz. Ale przecież to takie normalne w naszych forumowych czasach.
Chyba macie już dosyć tematów na forum, co nie? Teraz czas na LUDZI! Taa... Natalia ogarnij się przecież na forum też chodziło o ludzi, a przecież w tym poście głównie chodzi o ludzi! No to powiem jasno - WIADOMOŚCI PRIV - no to sobie poczytacie. Od razu mówię, że będę ,,mazała'' nicki moviestar z którymi pisałam.

WYMUSZANIE I NATRĘSTWO.
5 póżdr?! No przesada trochę. Ale dalsza rozmowa z tą osobą prezentuje się tak:
Zaznaczony na czerwono fragment przeczytałam dopiero gdy kupiłam jej już coś. Zresztą sami zobaczcie co stało się potem.
Fragment zaznaczony na czerwono o jej dalsze wymagania.
Jest smutna, że kupiłam jej dwie rzeczy ;-; Dalej!
Pytała się jeszcze dwa razy czy jej nie kupie ;-; A następnego dnia zaś coś do mnie miała. Mam kupować stroje.
I w końcu koniec tej wkurzającej rozmowy.

Więc widzicie... nie będę dawała więcej tematów na forum i wiadomości priv bo chyba nie muszę wam pokazywać jak sami dobrze wiecie jak jest...

Mam nadzieję, że spodobał wam się post. Jaki był cel posta? Chciałam pokazać wam, że to od was zależy jakie będzie msp. Czy będzie stare, nowe czy wgl. go nie będzie. Ale zapytacie się mnie ,,Jak możemy przywrócić stare msp?''. Stare msp to nie tylko gorsza grafika i stare rzeczy ... to też inni ludzie. Ludzie, którzy nie gardzili żadnym prezentem, pomagali i nie pisali głupot. A przez co tak się dzieje? Przez co ludzie są tacy jacy są? Kiedyś nie było tylu vipów, tyle rodzai. Nie było tego całego ,,STAR'' i ludzie nie byli tacy wybredni i rozpuszczeni. Więc, proszę jeśli chcecie starych ludzi, stare msp - a co za tym idzie, lepsze msp - bądźcie mili i pozytywnie nastawieni do życia.
Pa!
~M a j u $ k a


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz