piątek, 7 sierpnia 2015

,,Look na dziś!'' + ,,Animacja na dziś!'' :D

Hej! Pamiętacie jak wczoraj mówiłam pisałam wam, że zrobię dwa posty a jutro (czyli dziś) kolejne dwa?
Tak, nie dotrzymałam słowa i sobie wczoraj o tym zapomniałam. Dzisiaj rano chciałam wam napisać te zaległe posty ale okazało się, że jadę na basen. I wróciłam dopiero teraz o 18:20. Bardzo przepraszam ale za to dzisiaj w jednym poście napisze trzy posty (?). Natalio dlaczego trzy jak mówiłaś przecież, że cztery? Tak, miałam napisać cztery ale jednak nie kupiłam drugiego kompletu więc mam dla was niestety tylko trzy. One powinny być w osobnych postach ale jestem taka zapominalska, że szkoda słów xDD Więc mam dzisiaj dla wam ,,Look na dziś!'' - pokażę jeden komplet który kupiłam wczoraj - i ,,Animacja na dziś!'' - tutaj mam dla was dwie animacje, które kupiłam także wczoraj. Więc wszystko będzie tutaj w jednym temacie, a następne stroje i animacje - gdy będę kupowała - będę robiła już oddzielnie ;)
Miłego czytania! :D
Ps. Nie będę się długo rozpisywała bo ile przecież można gadać o jednym stroju? xd
Ps. Wszystkie stroje są mojej roboty więc proszę nie osądzać mnie o plagiat!


                                                               ,,Look na dziś!''
Więc na pierwszy ogień leci strój!
W tym stroju chodziło mi o taki ,,standardowy'' (lub nie) strój do pływania. Wiem w sandałach się nie pływa ale ... ale tak jakoś mi się spodobało xDD Spięte włoski dodają tutaj takiej ,,prawdziwości'' (taa, ja i moje stwierdzenia) a za razem ,,naturalności''. Kolor kombinezonu był ustalony przez grę, ale mi się spodobało i przemalowałam tak też buty. Te kwiatki są po prostu śliczne *.* Mi się wydaję, że bardzo dobrze dobrałam te rzeczy. Wiem nie ma tu dodatków i jest ogólnie pusto no ale wiecie (nie wiem co mam powiedzieć xd Co wiecie? xd) ma być naturalnie.


                                                                  ,,Animacja na dziś!''
Pierwsza animacja już leci! 
Animacja pochodzi z kategorii ,,Pozy''. Bardzo mi się to podoba. Animacja jest już podobna do takiej innej xDD Już wam pokazuję do jakiej: 
Jest podobieństwo? Nie ;-; xd Sama już nie wiem...

Druga animacja tooooo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.


.
;-;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
;-; 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
xd 
.
.
.
.
.
.
.
Dobra stop! xd
Jest taka fajna xDD Podoba mi się ten delfin, czy tam rekin na, którym moja ms siedzi xd Strzela pistolecikami z wodą - to też jest fajne.

To już na tyle! Mam nadzieję, że wam się podobało i nie zapomnij zostawić komka!

~M a j u $ k a




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz