czwartek, 6 sierpnia 2015

Nowy konkurs! ,,Epic Water Park'' - Epicki park wodny! Ps. Dla chłopców też są rzeczy :D +Info


Hej! :D
Tak, zgadliście piszę posta o nowym konkursie. Zanim zaczniemy chciałabym wam coś powiedzieć.
Konkurs na moviestarplanet pojawia się zawsze ok. godziny 9:00. Ja wstaje o godzinie 12 (xDD) i nie mam możliwości przekazania wam konkursu np. o 10:00. Więc z góry mówię, że zawsze od razu gdy wstanę i się ogarnę - będzie post o konkursie. Mam nadzieję, że wam to odowiada ;) Oczywiście będę opisywała też ciuchy dla chłopaków :)
No ale przejdźmy do konkursu EPIC WATER PARK!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zacznijmy od okładki konkursu:
Bardzo mi się podoba! Na pierwszym planie znajduje się dwie ms. Chłopak oraz dziewczyna. Chłopak pryska się czymś w kształcie czaszki (?) natomiast dziewczyna trzyma piłkę. W tle widzimy ms pływającą w masce do nurkowania. Za pływającą ms znajdują się trzy zjeżdżalnie.
Ms nie podobają mi się zbytnio pod względem ,,ubraniowym''. Jedynie chłopak jest w miarę.
Moja ocena 7/10.

Przejdźmy do ubrań!
Są dwie strony w sklepie. Cienko jak na taką gierkę no ale czego można się spodziewać...ale są ładne ciuszki więc!  xDD
Zajmijmy się najpierw kategorią ,,Włosy''. Pierwsze włoski:
Całkiem ładne. Kosztują 8 diamentów. No troszkę przesada ale kto bogatemu zabroni...(Tak będę wam pokazywała wszystko na ms). 9/10
Następne!
Tutaj mamy czepek nałożony na włosy. Hmm...nie podoba mi się sam czepek jak i włosy. Cóż...kosztują 650 sc i są dla VIP. 2/10 xD 
Te włosy bardzo mi się podobają! Nawet je kupiłam! ;p Kosztują 550 sc. 10/10

Czas na kategorię ,,Sukienki''! :D
Ładny strój kąpielowy naszyty przewiewną bluzeczką ;) Piękny ♥ Zakochałam się w nim :D Kosztuje 700 sc VIP. 10/10
Tak z tej kategorii tylko jedna rzecz ;/ Ale dobra...przejdźmy do kategorii ,, Topy oraz bluzki''.
Nie podoba mi się ta bluzeczka niestety ;/ Ale nie jest zła :D Kosztuje 700 sc i jest dla VIP. 5/10 
To jest rewelacyjny strój *.* Pikny xDD Kosztuje 475 sc (całkiem dobrze) i jest dla VIP. 10/10 :D 
(Sory za zniekształcenie!) Ten też jest niczego sobie! Ma taki sam krój jak powyżej ^^ tylko nie ma wzorów. Kosztuje 525 sc. 10/10
Nie podoba mi się za bardzo. Ma dziwne wzory ale podobno są modne xDD Ale ja jak zwykle dziwna :> Kosztuje 650 sc. 7/10
W tej bluzce się po prostu zakochałam ♥♥♥♥♥(...)♥♥♥♥♥ :D Kosztuje 1250 (o.o) sc.  9/10 (za tą cenę xd). 
Fajny crop-top ;3 Podoba mi się ;) Prosty ale ładny! :* Kosztuje 475 sc :D 10/10

Zajmijmy się teraz zakładką ,,Spódnice, sukienki albo spodnie''. 
Myślę, że te spodenki pasują do wszystkiego. Za to je uwielbiam! :D :> Kosztują 800 sc i są dla
VIP. 8/10. Cena jest za duża jak na takie spodenki. 
Fajne plażowe spodenki. Podobają mi się lecz nie są w moim stylu xD (Dziwna ja). Kosztują tylko 500 sc! :D 9/10 
Zrobiłam to w komplecie ponieważ to jest komplet xDD Majteczki bardzo mi się podobają :> (<< Zbok >.<). Kosztują 450 sc. 10/10

Przejdźmy do zakładki ,,obuwie''. 
No fajne xDDD Kosztują 600 sc. 4/10 :D

17:00 Robię sobie przerwę i nie wiem kiedy się pojawi ten post ale jest upał ;// ;// (I tak nikt nie czyta tego bloga chyba xdd Ćśii)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
17:06 Koniec przerwy :>
 

Zmieniłam kolor sandałków na czarny, ponieważ nie było ich widać na stopie ;'( Więc tak...sandałki też pasują do wszystkiego letniego (Rym Natalii xD). Kosztują 675 sc. 10/10 :D 

Przejdźmy teraz do zakładki ,,Akcesoria''. :) 

Okulary do pływania. Ja akurat nie gustuję (w grach) w takich rzeczach ,,kąpielowych'' więc mi się to nie podoba xDD Okularki kosztuję 375 sc. Myślę, że dobra cena ;) 6/10
Jak już mówiłam wyżej... nie gustuje w takich rzeczach xD Maska kosztuje 450 sc. 6/10 :)

Czas na proponowany komplecik przez grę: 

Nie podoba mi się kolor włosów :x Ale tak to spoko ;) 6/10

Przejdźmy teraz do męskich ciuszków :D Też są dwie strony czyli żadna płeć nie ma favoryzmu :D Zacznijmy od ,,Włosy'' ;) 
:x Kosztują 550 sc. 3/10 << Sorki, że tak szybko opisane ale ta mina mówi sama za siebie << xD 
Nie jest zła...ale też nie jest dobra. Może być ;/ Kosztuje 500 sc i jest dla
VIP. Cena jest dobra :D 8/10
Nie podobają mi się strasznie! Ludzieee x-o ;/ ;/ ;/ Będzie zaraz spam złych i smutnych buziek!! >.< Kosztuje 600 sc. Przynajmiej cena nie jest taka zła... 4/10 :)

Teraz kategoria ,,Topy oraz bluzki'' ;)

Ta bluzka bardzo mi się podoba! W końcu coś porządnego :D :D Podoba mi się ogólnie jej wycięcie na dole (taka ładna krzywizna xd). Kosztuje 5 diamentów. Jak na taką śliczną koszulkę to cena jest Ok  :D 10/10
Ta koszula też jest bardzo ładna ;) Kosztuje 550 sc i jest dla VIP. 10/10 :D
Koszulka na ramiączkach. Hmm...NO OCZYWIŚCIE ŻE PIKNA XDDD. Kosztuje 1150 o.o sc WOW. 9/10 (-1 pkt za cenę).
No co ja mam tutaj mówić? Kolejna koszulka w której BYM SIĘ zakochała GDYBY BYŁAM chłopakiem xD Kosztuje 475 sc ;) 10/10
Ta bluzka ani troszkę mi się nie podoba ;/ Kosztuje 7 diamentów. Ocenka 2/10 ;/
Materiału chyba zabrakło xDD Nie podoba mi się bo wole bardziej ciuchy do których nie skończył się materia :x xD Kosztuje 425 sc więc jak na brak materiału to cena ok xD 1/10

Teraz kategoria ,,Spódnice, sukienki albo spodnie'' ! :D Taa... sukienki dla chłopców :x xD
Bardzo fajne spodenki! Takie plażowe...aż chce mi się poplażować XD Kosztują 500 sc i są dla VIP. 10/10
Mi się wydaje, że to nadrobiony materiał do bluzki bez materiału xDD Ale ogólnie spodenki rewelacyjne! Kosztują 450 sc. 10/10
A te są kompletem z jedną bluzką którą opisałam. Chyba się skapniecie z którą xD Ale spodenki fajne! Super! xD :D Kosztują 550 sc. 

<KATEGORIĘ ,,OBUWIE'' ODPUSZCZĘ BO SĄ TAKIE SAME BUTY>
 Kategoria ,,Akcesoria''! :D
Bardzo fajna czapa z daszkiem! :) Kosztuje 525 sc ;) Ocenka 10/10

<RESZTA AKCESORII JEST TAKA SAMA JAK U DZIEWCZYN>

Czas na ANIMACJE! :D
I już wam zdradziłam jaki strój wam zaprezentuje w serii ,,Look na dziś!'' ;-; xD Ale będzie też inny więc... 8) Okej ale przejdźmy do tej animacji xD Animacja nazywa się ,,Lifeguard'' czyli wg. tłumacza google ,,Ratownik'' :) No, bardzo fajna animacja ;) 10/10
Animacja ,,Swimming'' czyli ,,Pływanie''. Bardzo mi się podoba! :D 10/10
Ta animacja jest genialna xD Nazwa ,,Posiadasz to'' ;-; Przykro mi ale nmg zobaczyć jak to się nazywam xD 10/10
Hehe xD Nie wiem z czego tak rżę ;') Animacja ,,Showered in Water'' czyli ,,Prysznic w wodzie''. No fajna animka :D 10/10
Mmm...modelka :* ,,Lifeguard Hanging'' czyli ,,Ratownik wiszący (?)'' No nie wiem xD Ale fajna animacja 10/10
Też nie mogę wam powiedzieć jak się nazywa xd Ale też jest fajna ;) 10/10


TERAZ CZAS NA KRÓCIUTKIE INFO! :DW tej oto serii ,,Nowy konkurs'' będę opisywała (jak już widzieliście) tylko animację i odzież. A dlaczego tylko tyle? A dlatego, ponieważ zaczełam pisać tego posta o godzinie ok. 13:00 a skończyłam teraz o godzinie 18:18. Naprawdę to jest bardzo pracochłonne. W tym czasie miałam tylko trzy przerwy. Jedną 30 minutową trzecią 5 minutową i jeszcze jedną 30 minutową. Taki upał :<
Ale za to dzisiaj pojawią się dwa posty z serii ,,Look na dziś!'', a jutro dwa posty z serii ,,Animacja na dziś!''. Tak dzisiaj mam kupione nowe stroje i animacje ale widzicie...nie mam zbytnio ochoty pisać 5 godzin przy takim upale :< Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~M a j u $ k a

Ps. Bardzo przepraszam, że na napisach są takie białe prostokąty! W następnych postach już nie będzie obiecuję! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz